Dzieci, które przez ostatni weekend odwiedziły z opiekunami jedno z centrów handlowych w Dębicy miały możliwość na stoisku Tikkurili ozdobić bombki świąteczne swoimi malunkami.
Na specjalnie przygotowanym stoisku mali artyści mogli wykreować bombkę swoich marzeń, by potem zabrać ją ze sobą do domu i powiesić na własnej choince. Zainteresowanie akcją przerosło oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni stoisko było oblegane przez młodych twórców, spod pędzli których wychodziły prawdziwe artystyczne dzieła.
– Poprzez akcję chcemy podkreślić znaczenie obecności kolorów w naszym życiu, ale także pokazać, jak można się nimi bawić – mówi Magdalena Olszewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej i PR w firmie Tikkurila Polska SA. – Malowanie angażuje dzieci, pokazuje, że można w ciekawy i kreatywny sposób spędzić czas, nie tylko oglądając telewizję czy grając na tablecie. Przygotowywanie własnych bombek świątecznych może być też doskonałym sposobem na wspólne, rodzinne spędzanie czasu.
Akcja “Bombki (jak) malowane”, w ramach której obywało się malowanie, będzie kontynuowana przez kolejne dwa weekend grudnia. Wszystkich chętnych do wspólnej zabawy kolorami firma zaprasza 12 grudnia od godz. 13.00.
FOT. ARCHIWUM TIKKURILI