Strona domowa » GMINA DĘBICA » Lerg przyjazny klientom

Lerg przyjazny klientom

Lerg S.A., jeden z największych polskich producentów i eksporterów żywic syntetycznych z Pustkowa – Osiedla może poszczycić się godłem Firma Przyjazna Klientowi. Podczas gali 10 stycznia 2018 r. w Warszawie wyróżnienie odebrali Andrzej Korona, członek Zarządu, dyrektor ds. zakupów i logistyki oraz Adam Bek, dyrektor ekonomiczny i główny księgowy. Godła Firmy Przyjaznej Klientowi przedsiębiorstwom, które w niezależnym audycie satysfakcji klientów osiągnęły w minionym roku oceny na poziomie minimum 85 procent w każdym badanym obszarze.

– Firma Lerg stale monitoruje potrzeby swoich klientów – powiedział, podczas odbierania nagrody Andrzej Korona. – Co roku firma przeznacza spore nakłady finansowe na badania i rozwój, aby jak najlepiej dostosować swój produkt do indywidulanych potrzeb klienta. Wysoka ocena współpracy z nami przez naszych klientów, a tym samym Godło Firmy Przyjaznej Klientowi, to zasługa całej załogi firmy Lerg, której należą się podziękowania. Jest to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie, aby utrzymać tak wysoką jakość współpracy z naszymi klientami w nadchodzących latach.

Godło Firma Przyjazna Klientowi to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmami. O tym, które firmy otrzymają wyróżnienie decydują klienci, którzy anonimowo wypełniają kwestionariusz dostosowany do specyfiki działalności badanej firmy. Dla każdej firmy indywidualnie określana jest też wielkość próby badawczej, która zależy od posiadanej przez przedsiębiorstwo liczby klientów oraz kanałów dotarcia do odbiorców.

Firma Lerg S.A. jest laureatem licznych konkursów i rankingów. W listopadzie ubiegłego roku już po raz trzeci firma wyróżniona została Perłą Polskiej Gospodarki w kategorii „Pereł Dużych”, czyli firm o rocznych przychodach powyżej 100 milionów złotych. Również w zeszłym roku firma otrzymała statuetkę Orłów Tygodnika „Wprost” w kategorii firm z największym średnim zyskiem netto, osiągniętym w ciągu ostatnich trzech lat oraz „Diament Forbesa” jako jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm.

Ogólnopolski program Firma Przyjazna Klientowi na rynku polskim istnieje już od 2003 r. Organizatorem jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wprowadzania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.