Strona głowna » Dębica » Dobre marki w Dębicy

Dobre marki w Dębicy

Goodyear, Dunlop oraz Dębica dołączyły do grona najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich. Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD, która od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy, przyznała markom koncernu tytuł Superbrands 2014/2015. Tym samym znalazły się one w bardzo szacownym gronie.

Wyróżnienie dla trzech marek Grupy Goodyear zostało przyznane w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Oprócz tytułu Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy, sama Dębica otrzymała również wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/2015, czyli specjalną nagrodę przyznawaną wyłącznie rodzimym markom. Tytuł ten otrzymuje nie więcej niż 10 firm w każdej kategorii.

– Od lat marki Grupy Goodyear Polska znajdują się w gronie tych najbardziej cenionych i najlepiej rozpoznawalnych wśród konsumentów – powiedział Łukasz Tłuchowski, dyrektor marketingu opon osobowych grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. – Bardzo nas to cieszy, tym bardziej, że – jak pokazują badania Superbrands – klienci chętnie polecają nasze produkty, czyli darzą je dużym zaufaniem.

Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy został przyznany w wyniku restrykcyjnego procesu certyfikacji. Składał się on z dwóch etapów – badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia (metodą CAWI) na próbie ponad 15 tys. polskich respondentów oraz głosowania ekspertów Rady Marek. Zrealizowane badania pozwoliły ocenić m.in. znajomość marki w danej kategorii, a także skłonność do jej polecenia.