Strona głowna » Dębica » Awans Śnieżki w rankingu polskich marek

Awans Śnieżki w rankingu polskich marek

Publikowany przez dziennik „Rzeczpospolita” ranking „Polskich Marek” prezentuje najsilniejsze rodzime brandy. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w najnowszym zestawieniu zanotowała awans względem ubiegłego roku.

W tegorocznej, jedenastej już, edycji rankingu „Rzeczpospolitej” znalazły się najdroższe i najsilniejsze marki w Polsce. W zestawieniu znalazło się 330 krajowych brandów, których łączna wartość szacowana jest na 61,5 miliarda złotych. Marka Śnieżka znalazła się w doborowym towarzystwie. Jej wartość wzrosła o 12 procent, z 96,5 mln złotych w 2013 roku do 107,6 mln zł w 2014 roku. Dzięki temu, zanotowała awans aż o 13 lokat i w bieżącej odsłonie rankingu uplasowała się na 107 pozycji.

Wyniki klasyfikacji głównej oraz poszczególnych zestawień cząstkowych ujętych w zestawieniu pokazują znaczenie Śnieżki na polskim rynku oraz są dowodem jej ugruntowanej pozycji wśród konsumentów. W kategorii świadomości marki, Śnieżka zajęła wysoką 12 lokatę. Z kolei na liście najczęściej wybieranych marek uplasowała się na 29 miejscu. W obu przypadkach są to najlepsze wyniki wśród brandów reprezentujących branżę chemii budowlanej.

Dobry rezultat jest zasługą m.in. konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S. A. Marka sukcesywnie poszerza swój asortyment, tworząc nowe i udoskonalając już istniejące rozwiązania. Dzięki temu, konsumenci sięgający po produkty marki Śnieżka mają pewność, że wybierają najwyższą jakość.